-friendship never end-

            hello,semua....apa khabar? semua mesti tengah beronok-ronok ni. yela, sapa yang masih berstatus budak kolah dapat lah goyang kaki dekat rumah selama seminggu. bagi saya ni lah nikmat namanya. sejak saya naek form 5 ni, saya rasa terkejar-kejar, kelam-kabut, semua ada lah. penat sangat bila time sekolah. saya dapat cuti pun macam tak dapat cuti langsung. asyik tuisyen jer... tapi saya tetap bersemangat nak pergi belajar sebab ada my hunn.. dia lah semangat saya :) so, balik pada cerita sebelum saya membebel panjang lagi. semua orang pasti ada kawan kan? sapa yang tak de, angkat tangan? okeyy, saya x nampak. beruntung sangat kita dapat kawan yang faham kita kan? so, hargai lah kawan anda masing-masing. saya ada sorang kawan yang saya sangat sayang, yang lain saya sayang jugak tapi dia special siket.. eh, bukan my hunn taw! nama dia azira, dia dah macam kakak saya kadang-kadang macam mak orang pun ada jgak. dia lah tmpat saya bermanja, gaduh gaduh kalau saya tak dapat buat kat ammar.. saya sayang budak bucuk tu. persahabatan kita akan kekal sampai bila sampai saya jadi nenek nanti.

hobi dia suka makan..
peace sign je kje dia


gambar lama waktu form 3 dulu..
 saya tak pernah lupa mistletto tau.. sayang mira ngan iqa <3

so, jagelah kawan anda baik baik okey.. coz kawan lah segala-galanya untuk kita..bbye u all..:)