Kesudahanye apa??

Terlebih dahulu aku ingin ucapkan salam dahulu .. izinkan...
Assalamualaikum .... @.@
jawab jangan tak jawab wahai orang-orang sekalian .
kini, saya tidak aktif berbloging seperti dahulu . .tapi dulu bukannya aktif sangat pun . .
ye,dak?? maksud saya sekarang ni dah slow sikit la ala kura-kura macam tu ..
al maklumlah ,, busy mencari rezeki . nak belajar macamana jadi orang ..
tak sangka pejam celik pejam celik tup tap tup tap, lebih kurang dua bulan
saya dah bekerja . rasa sangat teruja bila dapat pegang+belanja+habiskan
duit kita sendiri hasil kerja menggunakan empat kerat tulang kita .
yela, before ni nak duit sikit jer, ke teringin ataupun bernafsu dekat sesuatu barang
jer.. apa lagi "mak ayah, mintak duit" . semua guna duit diaorang jer .. tapi kini tak lagi ..
hehwhew :-D
TAPI SAYANG NYE HANYA DUA BULAN..
ONLY JUST 2 MONTH!!
lumrah hidup, meninggalkan and ditinggalkan .
saat seronok dah bekerja, terpaksa pula minta resign sebab kena move Johor Bharu .
I agree yang kawan segalanya, ( kawan yang boleh diharapkan la )
masa dekat KL, kawan kawan yang sentiasa mendampingi
suka sedih semua kita kongsi bersama .. tapi bila dah pindah, bila diaorang
dah tak ada, i'm lonely..
bila zaman sekolah habis, semua dah berterabur and ada yang tercamapak
kat plkn . now I feel the same bila terpaksa pisah dengan kawan kerja .
oh tuhanku, bila nak stop jadi macam ni...?
seriously, saya tak sanggup ..
huh, batch 95 semua tengah ketaq lutut kan sebab result nak keluar..
persoalannya tarikh keramat tu 20 or 21 haribulan??
siapa ada jawapan tolong jawabkan ..
FLASH BACK...
 last paper, biologi paper 3
sempat bergambar,, tapi dalam kepala dok pikiaq apa lah eksperimen
yang bakal masuk nih .
makan time..

NOW,, NO MORE SPM...!

now,, kita enjoy... sir VEN yang baik hati bawak anak muridnya ke ICT and MSU
wahhh, we have a great experience .
the most important .. memories


one, two, three, 
smilee.


 duck face..^.^
 abang sador kat belakang tu...
 you, comot lah sayang..


 find me...
btw, kami sangat terhibur walaupun time ni 
sir terpaksa bersedih..

cukup sudah, cerita tahun lepas .. now,, cerita tahun ni pulak meyhh..
 donut j.co for pekerja rayamas..

 bergambar dengan couple ni..
 kawan ;)
happy dapat kenal dengan dioarang :) baik sangatt
 kfc, makan jangan tak makan..
satu
 dua..
tiga..
moments..:) 

empat kali nak snap gambar diorang lompat, still tak jadi ..
memang fail la..
thanks korang sebab plan semua ni and hadiah hadiah lagi...
and saya tak kan lupakan




memandangkan keputusan spm nak keluar dah, aku tak mau
cakap apa .. bila result keluar baru aku boleh fikir .
aku sudah usaha, apa yang bakal keluar kena lah terima ..