I'M COMING HOME

kalau tanya aku apa yang aku suka dekat matrik, aku suka bila jumaat datang and bila boleh balik rumah . jangan aspect jawapan lain . paling aku tak suka, bila isnin nak datang . sebab bila muncul nye isnin , beban kerja aku jadi bertambah . kena siapkan tutorial , lab report lah dan yang worst nye makin banyak topik yang aku akan tak faham bila time lecture , topic baru masuk
 of course, aku tak sabar . semua orang jugak rasa benda yang sama ..
ayat yang selalu aku dengar .." eee,, tak sabar nya nak balik rumah"
macam biasa, sebelum nak balik 
kita camwhore dulu, 
 syaza balik dulu sebab dia naik bas
fifi balik Besut
kisa plak dia balik klang
mira balik Besut jugak 

 suka ambil gambar dengan budak ni
blurr*
okeyy, jumpa nanti kawan bila balik sini

penat duduk lama-lama dalam kereta, walaupun bukan aku yang bawak kereta pun. tunggu ayah lambat plak dia sampai kmph, kebetulan kelas aku habis awal .  tolak dari pahang pukul 2.15 . nak sampai rumah punya lah lama . 8 lebih baru dapat sampai .
balik rumah, mestilah nak jalan-jalan dengan nminah-minah ni

akhirnya, masuk jugak dalam perut aku

 
And we danced all night to the best song ever
We knew every line now I can’t remember
How it goes but I know that I won’t forget her
Cause we danced all night to the best song ever


p/s : Syed ammar heikel, thank you sebab you sudi luangkan masa you, skype dengan I sampai berjam          lamanya .walapun kita tak dapat jumpa,,
       I rasa macam i dapat  jumpa you betul-betul walaupun muka you cuma dalam screen lappy je . 
       I sayang you <3