Thankyou

          Lagi 8 bulan saya akan menduduki SPM . Rasanya sekejap sangat . Saya rasa macam semalam jerr saya baru start sekolah . Okey, nampak sangat saya tipu . Tapi kenyataan nyer memang macam tu . Bulan depan jer, dah cukup setahun hubungan saya dengan ammar . Walaupun saya terlalu gembira bila dia ada di sisi saya , saya tahu saya tak boleh lupakan pelajaran . Hari tu kan, hari tu kan.. Kita orang kan hang lah sekejap. . Pergh, dah lama sangat saya tak keluar dengan dia . I really really miss that moment . Itu pun curi curi keluar . Jahat kami kan? Eh, salah pulak . Jahat kan saya ? Pada saat matahari yang terbakar tu, kami pekena ice cream Tutti Fruity


Tengok, saya bukan pergi berdua je tau . Ada orang teman ok .

Buktinya, ada nad dengan kakak saya
Ini yang paling penting, wajib ekot.

Ini nad punyer. Da nak habis dah sebab dia ambil siket .
 Nak diet kot .

Yang ini pulak, azira punyer .

Yang ini anggap je la saya dengan ammar punyer .
Saya dah terdelete la gambar ice cream saya dengan ammar .
Bengong kan saya ni .

Aiskrim saya dengan ammar paling mahal . Harga iskrim tu 23 ringgit . Nasib kami share .
Kalau tak kena jadi pak guard kat situ , dah la kami tak bawak cash banyak .
Nasib la, ammar saya tolong bayar kan dulu .
U, nanti i bayar balek ok duit u tu . I akan bayar punye lah sbb kita share.
I tak nak la pakai duit u, susah kan u. .
 ok sayang?

Orang kata kita kena heppy dengan hidup kita selagi kita masih ada kesempatan untuk hidup.
So, saya pun nak ikut lah .

Cuti lama kan , kiranya lama lah kan, tusyen mesti wajib . Jangan tanya lagi . Ini bukti yang saya tetap ingat kan pelajaran . Bukan asyik ingat pakwe jer .

Kawan yang setia menemani saya .

tempat khas untuk dia
 

Subjek yang harus saya skor dalam SPM nanti

Saya sayang sangat kawan-kawan saya dan ammar .
Diorang lah semangat saya selama ni .
iloveyou