SPM hoii SPM

               Bila nak ambek spm ni, biasa lah ramai yang orang sayang . semua nak pastikan murid-murid dia boleh capai apa yang sekolah nak . time ni lah semua cikgu nak buat kelas tusyen . sampai lupa anak kat rumah, dah makan ke dak, dah mandi ke belum . semata-mata nak kami pandai . kalau tak dapat straight A . tak taw la nak kata apa. ok, jangan tibai kami. sekarang, saya tengah stress dengan exam . tinggal berapa paper je lagi . doakan saya boleh buat yang terbaik . walaupun ni cuma ujian, saya tak nak hampakan semua orang . ( ok, ayat sedih)

                                                                    

 kawan baik saya        

 semua posing maut

 nyammmmmmmmmm..kalau nak sila buat tempahan ye,
tapi bukan dekat saya. tolong promote siket

 comel tak apam kecik ni? kalau nak meh 50 sen

ni lah hidangan kita orang . jangan terkejut nasi ni kala pink tau.
 my favourite colour.