A day without you, so bored .

Comel tak burung ni? Azira memang pencinta haiwan . Semua haiwan dia sayang termasuklah singa,
harimau . Itu kalau dia tak takut la kan . Burung ni kecik je . Saya tak pernah tengok burung sedekat ni .
Bukan nak jadi manusia yang jakun (eh, betol tak saya eja?,takut korang tak paham perkataan ni)
Tapi setiap kali saya nak tengok dekat dekat jer dia mesti terbang . Tapi burung ni dia tak da chance nak lari sebab dia tak reti terbang lagi . Terus terang saya katakan saya tak berani pegang . Penakut kan?
 Kasi BOOOooo!!! siket .

Burung ni sampai mengerluarkan bahan kumuhan . Eeerrr..

Biasa la kan, budak pencinta haiwan :p

STOP! Lupekan pasal burung tu . Saya ngan azira pergi lunch kat Wangsa Walk .
 Sebab rehat lama siket, so ambik peluang merayau sekejap sambil cuci mata . Waktu ni, perut saya lapar tak terkata, tunggu cikgu habiskan noktah terakhir jer . Sampai sana, macam orang tak makan setahun . Tak tahu nak makan apa, rasa nak order semua yang ada kat situ .


Azira order yang ni .

Ni saya punya, mee bandung .
Lapar la sangat kan, tapi bukan nya habis pun .
Apa lah saya ni .


 Kami sehati sejiwa tau

Habis pasal makanan, perut yang macam papan tadi dah kembung macam bola .
Rasa susah sangat nak jalan , kalah orang mengandung yang bawak anak dia
dalam perut .
 Sampai tusyen jumpa lah plak geng Datin-datin ni  (diaorang yang gelar diri diaorang sendiri) .
Diorang memang gila gambar . SO, muka -muka diorang pun tersesat la jugak dalam gambar gambar ni .

Ni la datin-datin yang saya katakan tadi . Tapi saya tak termasuk lah dalam
golongan tu .

Candid. I love it <3

Sapelah budak ni .


Ni budak yang suka buli saya .

Saya rindu sangat budak ni .


Hai awok, ,,

SI kembar siam yang tak dapat dipisahkan .
So, jangan cuba pisahkan kami.


Ngada-ngada .

Nazira and Asniza



Mesin terbaru nak topup .

Busy la katakan . Busy tukar simcard.

Semua gambar saya ambil sebab pelampung ni nampak
cantik la .
Budak ni nama dia Ainun .


Cuba tengok lama-lama, macam pelik je kan?


Gambar kasut ni jadi penutup entry saya . Sapa sapa nak beli kasut kan

pegi jalan ni nah. kbai