~ THE MOMENTS~ `

Hye hye . tibalah masanya jari jemari ni nak menekan satu satu huruf untuk dijadikan sebuah entry . sangat stress bila mulalah internet connection menjadi sangat parah . dengan erti kata lain sangat lembap .
bayangkan nak bukak dashboard pun ambil masa lima belas minit .
 sempat lah aku pergi makan makan dulu, tengok tv dari setia je dok depan laptop
tunggu apa yang aku nak keluar tak keluar keluar . cakap pasal keluar ni . keputusan matrik dah keluar
25 april hari tu .
memandangkan ia dah keluar, tibalah nak buat keputusan mau pergi ka tak mau..?
mengikut perancangan , jawapan dia mau . tapi hati ni still tak ready lagi .
yela, siapa nak jauh dari orang tersayang kan ? cukuplah aku dah jauh dari buah hati aku .
itu pun dah tak cukup air mata nak keluarkan . inikan dari family, 17 tahun duduk sebumbung .
but the other side, tak kan aku nak duduk bawah ketiak family aku ja, tak mau pergi
mana-mana . tak maju lah aku macam tu . apa-apa pun mohon aku mampu kuatkan hati..
haishh,, apa ni? tak mau lah buat cerita sedih . kita bukan tengok cerita korea sekarang .
sebelum nak pergi sambung belajar, habiskan masa dengan si kecik ni .
mana tau nanti rindu dia . bukan mana tau, dah confirm confirm aku akan rindu .
raihan maisarah
budak kecik memang suka belon
walaupun dekat rumah dah boleh upgrade jadi kedai jual belon
tempat main kanak-kanak dekat jaya jusco permas jaya
aku boleh identified as a great place lah . enjoy lah nak main 
ala-ala macam main dekat rumah gitu . aku sebagai orang besar pun teringin nak main .
                    okey puan-puan .. hari ni dik han nak masak resepi baru . first, kita kena beli barang .
tak de barang macamana nak masak kan..
 after done beli barang, apa lagi puan-puan bawak lah
barang-barang tu ke dapur .
then, potonglah apa yang patut..
finally,letak atas stove.. dah siap .
selamat mencuba!
 kononye..
kalau ada kentang goreng, aku suka cicah dengan ice cream
raihan pulak, dia pergi cicah dengan mushroom soup..weird~~
penat jaga budak kecik ni sebenarnya . patutlah ibu-ibu dekat luar sana
digelar orang yang tabah . tapi penat tu terus hilang lepas tengok kecomelan
and telatah budak-budak kecik..aww, so cute

**okeyy, close the story**
the end

selamat tinggal april, welcome may . . sekejap sangat masa berlalu .
semakin pantas nampak nya . okey, ni story yang kedua . kita jimat page lah ye .
buat dua dalam satu, janji aku upload gambar gambar yang dah ada dekat camera ni .
acctually, aku tak tahu pun sekolah ada buat makan-makan dekat hotel . tak ada dengar 
berita pun sampai dekat telinga aku . nasib lah ada orang yang bernama afifah ni dia text aku kata
ada makan-makan dekat hotel Sunway Putra . time tu blur blur . kalau dia tak bagitahu, maybe
aku pun tak merasa nak join semua ni and berkumpul macam time sekolah-sekolah dulu .
so, thanks pah . kalau kau jengah blog aku ni la . seriously, aku rindu kawan-kawan . lagi-lagi
my mira and my azira . so, ada peluang nak turun kl yang best .
 akhirnya, dapat jumpa my mira .
bila jumpa, kebanyakan dah ada perubahan .
tak macam time sekolah dulu .
contohnya,qayiem ni yang sekarang dah ada rambut . dulu bulat je .
 cantik baju fazilah
lama dah tak ambik gambar budak ni .

kereta beratur . so, apa nasib kami? apa lagi, kena turun lah .
jalan kaki nak pergi hotel
 alamat nya sia-sia jela pancit minyak wangi 
 perghh, ramai orang pergi pesta buku ditambah pulak hari pekerja .
sedih tak dapat pi macam tahun-tahun lepas :(
penat eden, sampai snap gambar pun tak betul dah ..
goyang sana sini
 antara muka muka yang terlibat
comel tak kak ton semua ni?
 comeyhh .. thumbs up

majlis penghargaan spm,,
thank you cikgu cikgu :)
pengetua tengah bagi ucapan..fokus

tujuan utama pergi hotel ni nak makan kan? time umum masing-masing boleh makan..
semua dok pakat malu-malu . pas tu, ambik hang, ada yang second round . third round tak usah cakap
lah . yela, makanan kat hotel ni boleh dikategorikan sedapp .
i bagi 4 setengah bintang . cing cing cing ..
tak macam dekat sesetengah hotel yang mahal, tapi makanan dia tak ada rasa mahal langsung
lagi sedap makan dekat restoran biasa je . antara makanan yang dok semeja dengan aku .
#throwback
 tak ada apa nak cakap selain sedap .
carbonara dia, mamamiyaa~~
 rupa memainkan peranan sesuatu makanan untuk di ngap
sedapp, creamy . kalah soup pizza hut yang aku dok suka sangat tu
 mir punye, dia mix semua yang dia ambil dalam satu pinggan

ohh ye, patutlah aku lapar balik bila on the way balik jb .
rupanya baru teringat tak ambik nasi
kesimpulanya, mau kenyang harus makan nasi

telur yang gebuss..

 buah yang disalut coklat
marvellous
banyak lagi makanan yang enak lagi menyelerakan
time aku update blog ni, kecur air liur tambah tambah perut tengah lapar
baru menyesal tak makan puas-puas time ni
orang lain baru nak sibuk sibuk ambil makanan
dia dah makan dulu
 puas makanan dah bergambar, meh kite kite plak bergambar
 anis sedang menghayati soup yang dia rasa

mira,, anis,,
 mr.khoo
smilee :D
begambar dengan cikgu haryani . lama tak jumpa cikgu
 okey, pandang sini pulak
myhusband
 time ni tengah wonder kenapa yang belakang tu semua pakat dok gelak
zarif with anis
anis with zarif
haha, same jer punn


hello mir..hello?
 fikri rowrr.. tak sangka dapat jumpa dia
zawani makin kurus.. share tips sikit bagi nak kurus
 alahai, sweetnye.. siap share makanan lagi




nina bermanja dengan kak pah
 ;)
:)) 
 boys
pose yang cukup pelik
tengok girls ..
okey ..
wan dengan jeannie
wan dengan mira


miss nad

sajidah


goyang..goyang lagi
it's okay..aku upload jugak
no caption
 view yang sempat diambil
dari tingkat 6
lastly, tangkap gambar untuk kenangan
time ni perasan macam retis plak, banyak sangat kamera
so,time to go..bubye
fuhh,nasib tak balik naik train.. 
 on the way nak balik ke sekolah
rindu sekolahh .. teringat la balik kenangan time sekolah dulu dulu

kolam pun dah upgrade 
mesin air favourite ni . tak payah nak melangkah kantin beli air .
express
 teringat rehat dengan ammar and mira dekat taman tu
tempat dok dating dating dulu lah
ohh,it's true
 so adorable kitty ni .. ..kecik molek.
dia teman aku time tunggu mak and ayah ambil dekat sekolah
comel sangat
kita balik jb dulu
cuci cuci mata
terpesona sekejap
p/s: letih.. habis jugak akhirnya..3.10 a.m
       hmm, kali ni turun kl.. tak singgah klcc pun dengan you , ammar . tak dapat jumpa you langsung     
       pun :(