LONELY GIRL

For the first time , aku update blog dalam bilik aku yang pakai wifi yang tak berapa nak laju sangat ni . sangat menyedihkan bila aku tak puasa sekali dengan family tahun ni :( sobb .  pengalaman baru yang aku dapat bila tak dapat puasa dengan diorang . tak best tak beshhh . tak dapat makan sahur sedap sedap , tak dapat makan nasi bila sahur , makanan wajib yang mesti ada kalau nak bersahur kalau tak , tak kenyang perut aku . hari hari kena bersaing dengan manusia lain nak beli makanan untuk berbuka .  aku rindu masakan mak . selama ni aku tak pernah rindu , selalu ajak makan dekat luar adalah . so, aku berpuasa dengan kawan kawan baru aku lah . dengan diorang diorang ni .
friendship :)
lepas dah kenal , diorang ni actually sangat baik 
rutin harian , jalan jauh jauh nak pergi bazar .
nahhh, ni yang kami beli
berpuasa dengan ammar sekali dengan kawan kawan aku time dulu
 berbuka sekali dengan diorang
 sumpah ,, aku rindu moments tu .
 kenangan tu tak akan berulang lagi untuk masa terdekat ni
buat cerita sedih plak kan aku ni .


hanya mampu bergambar pegang makanan , tak mampu nak berlari 
 yang ni aku tak kenal siapa dia and apa nama dia
tengok tengok ada gambar dia dalam camera aku 
aku decide letak jela gambar dia dalam ni
 yang ni aku kenal . 
Pah
budak ni pun nak interframe jugak

 tak sabar nak buka puasa dah ni
duduk dekat sini , rasa macam sekejap je puasa dah nak habis

 berbuka dengan ayah , mak , ieya , mariam and raihan
sebelum nak balik matrik balik
camwhore with mariam
prepare nak tangkap gambar kelas . rela jela even tengah panas and time puasa pakai benda alah semua ni .
candid one
 candid two,,
 candid three
and lastly,, yeay habis .. hasilnya nanti tak tahu macamana , hope aku tak buat muka yang weird dalam gambar tu nanti


p/s : tak sabar nak balik raya nanti lepas balik cuti terus UPS .
birthday pakcik around the corner