CONTINUE...

macam makin tembam jer aku tengok . abaikan *
ahah ,, dah masuk minggu pembelajaran lepas minggu orientasi dah habis .


hari berlalu ,, sekejap je aku dah nak masuk dua bulan duduk dekat matrik pahang  . duduk sini sekejap je isnin jumpa ahad . hari yang paling best mestilah jumaat . of course lah . bila ingat balik , aku benci sungguh duduk sini , sekarang nasib dah okey . dalam kepala tau nak balik . nak balik . itu jer yang aku tahu . . what i mean, aku dah boleh biasakan diri nak hidup dekat sana sekarang . tapi belum seratus percent lagi . tengah cuba ni nak suka matrik pahang tu .  aku kenal erti stress bila belajar dekat sana . faham faham je lah sistem belajar dekat sana . kena siapkan itu ini . sampai masa tidur aku pun terabai .. mula-mula aku homesick jugak lah , kalau mak aku hantar aku balik matrik , mesti aku nangis kat tangga time nak naik bilik . memang macam budak kecik , malu* . tak biasa lagi .
skill melukis diperlukan untuk subjek bio
mengundi buat kali pertama untuk JPP

calon-calon nye
syaza and fifi
fify ni orang terengganu . bila dia cakap dengan orang yang sekampung dengan dia .
 sumpah aku tak faham .
shazaa
datang awal , sebab tak mau balik bilik lambat . lepas tu boleh tido .
tengok jam awal lagi nak balik bilik , alang alang dah bawak dslr ni, baik pi ambil gambar .

lokasi kat mana lagi , satu satunya tasik tepi blok .
                 first time aku pergi kot
even sangat dekat dengan blok aku 
yelah, aku kan budak baik, tahu duduk bilik jer ..haha

it's you
jadi model untuk aku sekejap
nasib dua orang ni gila tangkap gambar
macam mariam dah muka aku

masuk hutan pagi pagi, memang rasa fresh walaupun mengantuk

cantik kan?

daun yang besar gila

 yang penting dapat bergambar bertiga
fifi nak menari ker??
bila happy happy dengan diorang
teringat mir and zira
paling best time puasa .. eh, time buka.. dapat buka ramai ramai dengan kawan kawan .. 
syer makanan ramai ramai .. aww, best

first day puasa, semua kena buka dekat padang 

 kena bawak makanan sendiri
 tikar sendiri, air sendiri , semua sendiri rrr
last gambar lagi 5 minit nak berbuka .
hari tu , aku balik kl .
cantik sangat . rindu :(
and aku pun rindu orang dekat situ .
sebulan lebih tak dapat jumpa, akhirnya jumpa dia .
bila lah lagi i nak jumpa you . syed ammar .